top of page

AFSPRAAK MAKEN

Er is momenteel helaas een klantenstop. Het is voor nieuwe klanten dus niet mogelijk om een afspraak te maken. 
Wil jij graag op de wachtlijst? Stuur mij dan een whatsapp bericht met volgende informatie: 
- Foto van je haren 
- Gewenste behandeling(en) 
- Vaste beschikbare dagen (indien je dit hebt) 
- Woonplaats 

Voor het maken van een afspraak kun je best telefonisch contact opnemen. Het gemakkelijkste is om via whatsappp contact op te nemen met een duidelijke omschrijving van de gewenste behandeling en dit eventueel aan te vullen met foto's van je haren momenteel en wat je in gedachten hebt. 
Ik probeer altijd zo snel mogelijk te antwoorden indien mogelijk! 

+32472764142

Branding_Kyra-76.jpg

LATE ANNULERINGEN

Laat het tijdig weten

Er gebeuren nou eenmaal dingen en soms moet je je afspraak daarom afzeggen. Dat snap ik. Gelieve dit altijd meer dan 48u op voorhand te doen.  Als je dit niet tijdig laat weten of minder dan 48 uur voor je afspraak moet afzeggen, ben ik genoodzaakt 50% van de afspraak als vergoeding in rekening te brengen.  Ik hoop hiervoor op jullie begrip!

Indien je niet komt opdagen op je afspraak wordt de volledige behandeling in rekening gebracht. 

AAN DE LATE KANT?

Wees attent

Doordat de agenda bijna altijd volgepland staat kan ik het mij niet veroorloven om onnodig uit te lopen. Als je te laat op je afspraak verschijnt, kan ik je niet garanderen dat ik de volledige toegewezen tijd kan besteden aan de afspraak, aangezien ik niet wil dat onze andere klanten onnodig wachten. 

Denk je dat je het niet gaat redden op het aangegeven tijdstip? 

Laat dit a.u.b. tijdig weten. Kom je meer dan 20 minuten te laat? Dan kan het zijn dat ik de afspraak niet meer kan laten doorgaan (afhankelijk van de rest van de planning). Ik zal altijd het nodige doen om dit te voorkomen maar indien ik geen andere uitweg zie, en ik geen andere klanten onnodig wil laten wachten, kan een afspraak in deze situatie door mij geannuleerd worden. Ook zal ik in dit geval genoodzaakt zijn om 100% van de behandeling in rekening te brengen. Gelieve hier rekening mee te houden. 


Branding_Kyra-60.jpg
bottom of page