AFSPRAAK MAKEN
Er is momenteel helaas een klantenstop.
Het is voor nieuwe klanten dus niet mogelijk om een afspraak te maken.
De enige manier om een plekje te bemachtigen is indien er 'last minute spots' worden gepost op de story's van Instagram en Facebook.
+32472764142

LATE ANNULERINGEN
Laat het tijdig weten
Er gebeuren nou eenmaal dingen en soms moet je je afspraak daarom afzeggen. Dat snap ik. Gelieve dit altijd meer dan 48u op voorhand te doen. Als je dit niet tijdig laat weten of minder dan 48 uur voor je afspraak moet afzeggen, ben ik genoodzaakt 50% van de afspraak als vergoeding in rekening te brengen.
Wordt de afspraak de dag zelf afgezegd? Dan wordt het volledige bedrag aangerekend. Betaal je dit niet, is het niet meer mogelijk om in de toekomst een afspraak te maken.
Ook indien je niet komt opdagen op je afspraak wordt de volledige behandeling in rekening gebracht.
Ik hoop hiervoor op jullie begrip.
AAN DE LATE KANT?
Wees attent
Doordat de agenda bijna altijd volgepland staat kan ik het mij niet veroorloven om onnodig uit te lopen. Als je te laat (meer dan 10 min) op je afspraak verschijnt, kan ik je niet garanderen dat ik de volledige toegewezen tijd kan besteden aan de afspraak, aangezien ik niet wil dat onze andere klanten onnodig wachten. Het kan dan zijn dat de afspraak wordt aangepast binnen de overgebleven tijd.
Denk je dat je het niet gaat redden op het aangegeven tijdstip?
Laat dit a.u.b. tijdig weten. Kom je meer dan 15 minuten te laat? Dan kan het zijn dat ik de afspraak niet meer kan laten doorgaan (afhankelijk van de rest van de planning). Ik zal altijd het nodige doen om dit te voorkomen maar indien ik geen andere uitweg zie, en ik geen andere klanten onnodig wil laten wachten, kan een afspraak in deze situatie door mij geannuleerd worden. Ook zal ik in dit geval genoodzaakt zijn om 100% van de behandeling in rekening te brengen. Gelieve hier rekening mee te houden.
